محدوديت‌هاي كرونايي و تعطيلات كريسمس در اروپا

اخبار و اطلاعات پزشكي ايران را در اين وبگاه دنبال كنيد.

محدوديت‌هاي كرونايي و تعطيلات كريسمس در اروپا

منبع :
محدوديت‌هاي كرونايي و تعطيلات كريسمس در اروپا

برخي از كشورهاي اروپايي در هفته هاي گذشته منع رفت و آمد را سخت تر كرده اند ، در حالي كه برخي ديگر از كاهش محدوديت ها در تعطيلات كريسمس خبر داده اند. به گزارش سلام دكتر ، در بسياري از كشورها ، موارد جديد Covid-19 پس از افتادن در پايان ماه نوامبر ، دوباره …

محدوديت‌هاي كرونايي و تعطيلات كريسمس در اروپا https://hydoc.ir/محدوديت‌هاي-كرونايي-و-تعطيلات-كريسمس/ https://hydoc.ir/محدوديت‌هاي-كرونايي-و-تعطيلات-كريسمس/#respond سلام دكتر Thu, 17 Dec 2020 00:24:15 0000 رسانه سلامت و دانش https://hydoc.ir/محدوديت‌هاي-كرونايي-و-تعطيلات-كريسمس/

منبع :
محدوديت‌هاي كرونايي و تعطيلات كريسمس در اروپا

برخي از كشورهاي اروپايي در هفته هاي گذشته منع رفت و آمد را سخت تر كرده اند ، در حالي كه برخي ديگر از كاهش محدوديت ها در تعطيلات كريسمس خبر داده اند. به گزارش سلام دكتر ، در بسياري از كشورها ، موارد جديد Covid-19 پس از افتادن در پايان ماه نوامبر ، دوباره …

منبع :
محدوديت‌هاي كرونايي و تعطيلات كريسمس در اروپا

برخي از كشورهاي اروپايي در هفته هاي گذشته منع رفت و آمد را سخت تر كرده اند ، در حالي كه برخي ديگر از كاهش محدوديت ها در تعطيلات كريسمس خبر داده اند.

به گزارش سلام دكتر ، در بسياري از كشورها ، موارد جديد Covid-19 پس از افتادن در پايان ماه نوامبر ، دوباره افزايش يافت.

در اين گزارش ، Sky News در مورد موارد محدوديت عروق كرونا در برخي از كشورهاي اروپايي با نزديك شدن به كريسمس:

هلند: دومين مقررات قرنطينه اين كشور حداقل سه هفته از روز سه شنبه آغاز شد. خانواده هاي هلندي مجاز به داشتن بيش از دو ميهمان بالاي 13 سال نيستند و كليه اماكن عمومي از جمله آرايشگاه ها تا 19 ژانويه بسته خواهند بود. مدارس نيز تا 18 ژانويه تعطيل است و به مردم توصيه مي شود كه در خانه بمانند ، از حضور در محل كار خودداري كنند و تا آنجا كه ممكن است از تماس با ديگران خودداري كنند.

جمهوري چك: رستوران ها ، هتل ها و اماكن ورزشي سرپوشيده كه دو هفته پيش بازگشايي شده اند از جمعه دوباره بسته خواهند شد. اجتماعات عمومي كه در حال حاضر مجوز نگهداري 10 نفر در خانه را دارند ، به شش نفر در داخل خانه محدود مي شود و از ساعت 11 شب تا 5 صبح در سراسر كشور مقررات منع رفت و آمد برقرار مي شود. اگرچه فروشگاه ها همچنان باز هستند ، اما مدارس در اوايل تعطيلات كريسمس تعطيل مي شوند.

آلمان: از امروز (چهارشنبه) محدوديت هاي شديد تاج گذاري در آلمان آغاز مي شود و مدارس و همچنين فروشگاه هاي غير ضروري در طول تعطيلات كريسمس و سال نو بسته مي شوند. از ابتداي ماه نوامبر ، محدوديت هاي جزئي در آلمان اعمال شده است ، رستوران ها ، كافه ها و مراكز گردشگري بسته شده اند ، اما فروشگاه ها و مراكز آموزشي فعاليت قانوني دارند.

فرانسه: از سه شنبه قانون منع رفت و آمد شش هفته اي برداشته شده است ، اما رئيس جمهور امانوئل مكرون از اواسط ژانويه به جز در شب كريسمس از ساعت 8 عصر تا 6 صبح منع رفت و آمد اعلام كرد. فرانسه بيشترين تعداد موارد Covid-19 را در بين كشورهاي اروپايي دارد. موزه ها ، تئاترها و سينماها و همچنين رستوران ها و كافه ها حداقل تا ژانويه تعطيل خواهند بود. همچنين ، حداكثر شش بزرگسال و هر تعداد كودك در هر خانوار مجاز هستند.

اسپانيا: از 23 دسامبر تا 6 ژانويه سفر به مناطق اين كشور قانوني خواهد بود ، اما افراد فقط مي توانند براي ديدار با دوستان و خانواده خود سفر كنند. همچنين ، رويدادهاي اجتماعي در شب كريسمس و روز سال نو با حضور تنها 10 نفر قانوني خواهند بود.

ايتاليا: ممنوعيت سفر از 21 دسامبر تا 6 ژانويه در مناطق مختلف اين كشور برقرار است و مردم در كريسمس و سال نو مجاز به ترك منطقه خود نيستند. همچنين ممنوعيت تردد در شب از ساعت 10 شب تا 5 صبح ادامه خواهد داشت. از شب كريسمس ، حداقل تا 2 ژانويه ، انتظار مي رود مقامات روماني محدوديت هايي را در “منطقه قرمز” اعمال كنند ، ترافيك شبانه را افزايش دهند و تردد غير ضروري و مغازه هاي غير ضروري را ممنوع كنند.

اتريش: محدوديت هاي كرون قبل از تعطيلات كريسمس و پس از آنكه اين كشور قرنطينه سراسري خود را در 7 دسامبر لغو كرد ، كاهش يافت. محدوديت هاي ترافيكي شبانه بين ساعت 8 عصر تا 6 صبح برداشته شده و فروشگاه ها و مراكز خريد غيرضروري باز شده اند. همچنين ، در تعطيلات كريسمس ، رستوران ها و كافه ها فقط مي توانند در فضاي باز كار كنند. همچنين ، هتل ها فقط به كسبه خدمات ارائه مي دهند و مسافران كشورهايي كه بيش از 100 مورد در هر 100000 نفر دارند ، بايد به مدت 10 روز در قرنطينه شوند.

پرتغال: محدوديت هاي كرون در تعطيلات كريسمس كاهش مي يابد تا افراد بتوانند با دوستان و خانواده خود ديدار كنند ، اما اين محدوديت ها قبل از شب سال نو اعمال مي شود. همچنين ، در تعطيلات كريسمس ، محدوديت استخر 10 نفره به طور كامل افزايش مي يابد و در 24 و 25 دسامبر محدوديت هاي ترافيكي از 11 شب تا 2 بامداد برقرار است.

انتهاي پيام

https://hydoc.ir/محدوديت‌هاي-كرونايي-و-تعطيلات-كريسمس/feed/ 0

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.