3 عنصر بازاريابي موفق

اخبار و اطلاعات پزشكي ايران را در اين وبگاه دنبال كنيد.

3 عنصر بازاريابي موفق

بسياري از مالكان و مديران مشاغل كوچك با بازاريابي به سبك باراني سر و كار دارند. آنها در حال پرتاب پول براي فعاليت هاي مختلف بازاريابي هستند و اميدوارند كه چيزي به هدف آنها برسد. در بيشتر اين موارد ، نتايج ضعيف است. مالكان و مديران شروع به سرزنش كردن ايستگاه راديويي ، آژانس تبليغاتي …

منبع :
3 عنصر بازاريابي موفق

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.