ايمپلنت فوري دندان

اخبار و اطلاعات پزشكي ايران را در اين وبگاه دنبال كنيد.

ايمپلنت فوري دندان

هنگامي كه دندان آسيب مي بيند و با سوزاندن يا پر شدن قابل تحمل نيست ، پزشك بايد بيرون بيايد تا فاصله را پر كند. دو راه حل كلي وجود دارد ، ابتدا با برش دندان هاي مجاور ناحيه بدون دندان و شكل دهي آنها بايد با كمك بريج در درمان دندان انجام شود. اين …

منبع :
ايمپلنت فوري دندان

ايمپلنت فوري دندان https://ijmarket.com/blog/ايمپلنت-فوري-دندان/ https://ijmarket.com/blog/ايمپلنت-فوري-دندان/#respond Tue, 19 Oct 2021 21:00:54 0000 سلامتي و پزشكي https://ijmarket.com/blog/ايمپلنت-فوري-دندان/

هنگامي كه دندان آسيب مي بيند و با سوزاندن يا پر شدن قابل تحمل نيست ، پزشك بايد بيرون بيايد تا فاصله را پر كند. دو راه حل كلي وجود دارد ، ابتدا با برش دندان هاي مجاور ناحيه بدون دندان و شكل دهي آنها بايد با كمك بريج در درمان دندان انجام شود. اين …

منبع :
ايمپلنت فوري دندان

ايمپلنت هاي دنداني

هنگامي كه دندان آسيب مي بيند و با سوزاندن يا پر شدن قابل تحمل نيست ، پزشك بايد بيرون بيايد تا فاصله را پر كند. دو راه حل كلي وجود دارد ، ابتدا با برش دندان هاي مجاور ناحيه بدون دندان و شكل دهي آنها بايد با كمك بريج در درمان دندان انجام شود. اين محلول را مي توان در مواردي استفاده كرد كه دندانها در مجاورت درمان قرار دارند. با اين برنامه درماني ، استخوان هاي ناحيه آسيب ديده به تدريج آسيب مي بينند. راه حل دوم استفاده از ايمپلنت براي جايگزيني دندان از دست رفته است. با اين برنامه درماني شما نه تنها دندان مجاور ، بلكه استخوان را نيز برش مي دهيد. حفظ خواهد شد ، به همين دليل است كه اين طرح درماني امروزه در اولويت قرار دارد. درمان طولاني مدت براي حفظ زيبايي و سلامت دندان ها.

چرا به ايمپلنت دندان نياز است؟

كاشت دندان براي افرادي كه دندان كشيده اند ضروري است. دليل اصلي اين امر اين است كه با گذشت زمان ، استخوان در ناحيه اي كه دندان كشيده شده پوسيده مي شود. اين تجزيه و تحليل تدريجي است و در نتيجه زيبايي و شكل طبيعي استخوان فك به تدريج از بين مي رود. يكي ديگر از دلايل درمان آن اين است كه هنگام كشيدن دندان ، دندان مجاور به ناحيه تزئيني منتقل مي شود ، به همين دليل است كه تغيير موقعيت دندان مي تواند يكي از دلايل از بين رفتن زيبايي دندان ها و لبخند باشد. به

ايمپلنت با قرار دادن مستقيم آن روي فك به عنوان يك دندان طبيعي عمل مي كند. ايمپلنت از تيتانيوم خالص ساخته شده است كه يك ماده سازگار با زيست محيطي است و بنابراين هيچ حركتي در بدن بعد از عمل ايجاد نمي كند.

مراقبت از دندان ، در صورت انجام صحيح و حرفه اي ، مي تواند يكي از ماندگارترين درمان ها در زمينه دندانپزشكي باشد.

اگر به دنبال مركز ايمپلنت سفارشي هستيد جراحي كاشت بهترين انتخاب براي شما. اين مركز در شمال تهران ، منطقه ولنجك قرار دارد.

ايمپلنت بلافاصله يا يك روز انجام مي شود؟

در مناسب ترين حالت استخوان بيمار ، ايمپلنت مي تواند بلافاصله مورد استفاده قرار گيرد ، به طوري كه بلافاصله پس از كشيدن دندان ريشه در استخوان قرار مي گيرد و ريشه و روكش قرار مي گيرد. همچنين به اين نوع ايمپلنت گفته مي شود كه در روز عمل جراحي موقت است و بعد از مدتي با يك پوشش دائمي جايگزين مي شود.

از جانب مزاياي كاشت فوري شامل جايگزيني فوري دندان ، كاهش زمان درمان ، حفظ سلول و استخوان و جراحي است كه نيازي به بستن لثه ندارد. گفته مي شود.

چه كساني نمي توانند ايمپلنت دندان داشته باشند؟

هر كسي بالاي 18 سال كه داراي استخوان ها و ماهيچه هاي سالم است مي تواند ايمپلنت كند. اما ايمپلنت براي برخي از افراد ، از جمله بيماراني كه تحت راديوتراپي قرار مي گيرند ، به ويژه در ناحيه فك و صورت ، بيماري هاي سيستم ايمني مانند سرطان خون ، استفاده طولاني مدت از بيس فسفونات ها ، ضربان قلب كنترل نشده و كنترل نشده ، بيماران سرطاني كه تحت شيمي درماني هستند ، محدوديت هايي دارد. تحت درمان با پرتودرماني ، افراد مبتلا به ديابت كنترل نشده ، افراد مبتلا به پوكي استخوان شديد و زنان باردار.

بنابراين ، بهتر است قبل از كاشت با پزشك متخصص مشورت كنيد ، بنابراين در صورت نياز به مشاوره رايگان و حرفه اي با تعدادي از مراكز تخصصي ايمپلنت در ولنجك .. برقراري ارتباط.

هزينه ايمپلنت دندان چقدر است؟

هزينه كاشت دندان تحت تأثير عوامل مختلفي مانند هزينه تجهيزات ، آزمايشگاه ها و تغذيه است. اگر ايمپلنت ها از مارك شناخته شده تري هستند ، هزينه درمان بيشتر است ، بنابراين فريب ايمپلنت هاي ارزان قيمت را نخوريد ، زيرا ممكن است ايمپلنت ها چيني ، هندي و پاكستاني باشند و در نهايت به شما حمل نخواهند كرد. كيفيت و نتايج دلخواه

ايمپلنت هاي دنداني

زمان بهبودي و درمان بعد از جراحي!

قرار دادن دندان يك روش بسيار پيشرفته است كه به صبر و نكات زيادي نياز دارد. در روزها و هفته هاي اول پس از معرفي آن ، بايد همچنان از محصولات بهداشتي استفاده كنيد تا دهان خود را تميز و بهداشتي نگه داريد. شما همچنين بايد به طور مرتب با دندانپزشك خود به همراه روش هاي دندانپزشكي خود مراجعه كنيد.

استفاده از مسواك ، نخ دندان ، مواد شوينده ضد عفوني كننده و آب نمك بايد به روشي براي بهبود روند بهبودي ناحيه جراحي ايمپلنت تبديل شود. در اين دوره بهتر است بر رژيم غذايي خود تمركز كنيد. رژيم غذايي شما بايد شامل نوشيدني هاي كم اسيد ، غذاهاي نرم و تنقلات و همچنين نوشيدني هاي مغذي و غذاهاي مغذي باشد.

ملاقات دقيق با دندانپزشك براي سلامت فردي كه تخمك داشته است بسيار مهم است و به شما كمك مي كند دندان هاي خود را بررسي كرده و در صورت لزوم آنها را تميز كنيد. هنگامي كه ايمپلنت را در دهان خود قرار مي دهيد ، بايد حداقل 6 ماه يكبار براي معاينه به دندانپزشك خود مراجعه كنيد. البته بسته به شرايط ممكن است مدت زمان آنها كوتاهتر و اندازه آنها طولاني تر باشد.

افرادي كه نياز به “ايمپلنت دندان” دارند و مي خواهند ايمپلنت “با كيفيت خوب” بدون عوارض و عوارض جانبي داشته باشند ، بهتر است اين كار را در ايمپلنت طبيعي دندان انجام دهند. از نظر آمار و نتايج ، افرادي كه اين مركز را براي كاشت دندان انتخاب مي كنند ، رضايت بيشتري خواهند داشت.

اگر به دنبال ظاهري زيبا و طبيعي هستيد ، ديدن نمونه كار در مركز اختصاصي Implantia در سايت و پس از بررسي را فراموش نكنيد. خدمات و نمونه كارها ايمپلنت دندان را بچسبانيد. با قرار دادن اين نمونه كارها در وب سايت خود ، اين مركز دندانپزشكي تصميم را براي شما عزيزان آسان كرده است تا زيبايي لبخند خود را به آنها بسپاريد.

مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و بانك مشاغل اينفوجاب هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
ايمپلنت فوري دندان

https://ijmarket.com/blog/ايمپلنت-فوري-دندان/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.