روش‌هاي موثر در ترميم و جوانسازي موهاي آسيب ديده و خشك

اخبار و اطلاعات پزشكي ايران را در اين وبگاه دنبال كنيد.

روش‌هاي موثر در ترميم و جوانسازي موهاي آسيب ديده و خشك

اگر با موهاي خشك و شكننده ، موهاي شكننده و شكننده و به طور كلي موهاي ناهموار مشكل داريد ، مي توانيد با استفاده از روشهاي موثر ترميم و نوسازي موها مانند بوتاكس از موهاي سالم و براق برخوردار شويد. آن را بگيريد. استفاده از ماسك هاي حالت دهنده و تقويت كننده به داشتن موهاي …

منبع :
روش‌هاي موثر در ترميم و جوانسازي موهاي آسيب ديده و خشك

روش‌هاي موثر در ترميم و جوانسازي موهاي آسيب ديده و خشك https://ijmarket.com/blog/روش‌هاي-موثر-در-ترميم-و-جوانسازي-موها/ https://ijmarket.com/blog/روش‌هاي-موثر-در-ترميم-و-جوانسازي-موها/#respond Tue, 19 Oct 2021 05:31:28 0000 سلامتي و پزشكي https://ijmarket.com/blog/روش‌هاي-موثر-در-ترميم-و-جوانسازي-موها/

اگر با موهاي خشك و شكننده ، موهاي شكننده و شكننده و به طور كلي موهاي ناهموار مشكل داريد ، مي توانيد با استفاده از روشهاي موثر ترميم و نوسازي موها مانند بوتاكس از موهاي سالم و براق برخوردار شويد. آن را بگيريد. استفاده از ماسك هاي حالت دهنده و تقويت كننده به داشتن موهاي …

منبع :
روش‌هاي موثر در ترميم و جوانسازي موهاي آسيب ديده و خشك

كلاژن براي موكلاژن براي مو

اگر با موهاي خشك و شكننده ، موهاي شكننده و شكننده و به طور كلي موهاي ناهموار مشكل داريد ، مي توانيد با استفاده از روشهاي موثر ترميم و نوسازي موها مانند بوتاكس از موهاي سالم و براق برخوردار شويد. آن را بگيريد. استفاده از ماسك هاي حالت دهنده و تقويت كننده به داشتن موهاي سالم كمك مي كند ، اما نتايج طولاني مدت است.

با استفاده از يكي از روشهاي موثر و مناسب نرم شدن موها مانند كراتينه شدن ، برزيل ، موهاي بوتاكس ، Pure-Lux و … مي توانيد از موهاي زيبا و سالم به مدت طولاني لذت ببريد. اگر به دنبال اين هستيد كه براي ترميم موهاي آسيب ديده چه كار كنيد ، با مقاله اي در مورد درمان براي ما بنويسيد.

بوتاكس يك راه موثر براي تقويت كلاژن مو است

بوتاكس مو يكي از موثرترين روش ها براي ترميم و ترميم موهاي آسيب ديده ، خشك و وز شده است. بوتاكس با نفوذ به ديواره هر مو ، با ترميم ساختار آسيب ديده مو ، با مو تركيب مي شود ، كه منجر به تبديل مو به موهاي نرم ، براق و سالم مي شود و به مدت 2 ماه ادامه مي يابد.

بوتاكس مو شامل موارد زير است:

  • اسيد هيالورونيك: نوعي اسيد بيولوژيكي كه در ميوه ها يافت مي شود و توانايي حفظ آب تا هزار برابر وزن خود را دارد ، منجر به نرم شدن عميق و م ofثر موها مي شود.
  • كلاژن طبيعي: آب و ساير مواد مغذي ضروري را به فوليكول هاي مو مي رساند. كلاژن فوايد زيادي براي مو دارد. همچنين يك جزء مثر در ترميم ، پر كردن مجدد مو و ترميم موهاي آسيب ديده است.
  • ويتامين B: اين ويتامين ها موهاي از دست رفته را ترميم و تسريع مي كنند.
  • ويتامين E: اين ويتامين از مو در برابر آسيب هاي محيطي محافظت مي كند و به ترميم موهاي آسيب ديده و جلوگيري از ريزش مو كمك مي كند.
  • اسيد سيتريك: تنظيم كننده pH سر است.
  • جعبه: به عنوان يك عامل آبرسان و فلووژنتيك در حفظ و ترميم ساختار كوتيكول مو ، از فوليكول هاي مو در برابر آسيب هاي شيميايي و فيزيكي محافظت مي كند.
  • روغن آرگان: اين مدت زمان رشد موها را كاهش مي دهد.
    بوتاكس مو بسته به نوع و نوع مو به مدت 2 ساعت طول مي كشد. براي حفظ موهاي بوتاكس ، استفاده از شامپوهاي بدون نمك توصيه مي شود.

درمان خانگي موهاي آسيب ديده

درمان خانگي موهاي آسيب ديده

Pure-Lux

اين يك روش ترميم و تقويت مو است كه از تركيب اسيدهاي آمينه ، روغن هاي ضروري و آنتي اكسيدان هاي طبيعي براي تقويت و ترميم مو استفاده مي كند. اسيدهاي آمينه ، كه پروتئين ها را مي سازند ، وارد فوليكول هاي خارجي مو مي شوند و باعث ترميم ، بازسازي ، طراوت و نرم شدن آن مي شوند و مولكول هاي چربي موجود در روغن موها را به عنوان يك لايه محافظ احاطه كرده و احاطه مي كنند. در برابر صدمات روزانه محافظت مي كند. روش Pure-Lux براي همه موها ، از جمله موهايي كه رنگ نشده اند و موهايي كه رنگ و برس شده اند مناسب است.

در اين روش ابتدا موها با شامپوي مخصوص شسته مي شوند و سپس با مواد Pure-Lux كاملاً تغذيه مي شوند و اين مواد از طريق نور مادون قرمز به لايه هاي مو نفوذ مي كنند. پس از شستشوي مجدد موها ، لايه مو با استفاده از گرما بسته مي شود و مواد Pure-Lux در موها باقي مي مانند. پس از اين فرآيند ، موها دوباره شسته مي شوند و ساير مواد مغذي غني از ويتامين ها ، آنتي اكسيدان ها و روغن ها (مانند روغن نارگيل ، آووكادو و عناب) توليد مي شود و پس از چند دقيقه موها شسته و رنگ مي شوند.

بسته به جنس ، نوع مقاومت و شكل ، اين روش ترميم 2 تا 4 ساعت طول مي كشد و پس از آن ديگر زماني براي شستشو و رنگ مو وجود ندارد. نتايج اين روش بين 4 تا 4 ماه دوام خواهد داشت و با انجام مداوم اين روش ترميم م ،ثر ، در صورتي كه موهاي قوي ، سالم و براق ، براق ، نرم ، بدون مو ، صاف و براي هميشه كنترل داشته باشيد ، از آن سود خواهيد برد.

مواد بكار رفته در روش Pure-Lux كاملاً طبيعي بوده و فاقد سولفات و فرمالدئيد است.
بنابراين ، اين روش موها را نرم ، سالم ، بدون مو ، براق و قابل كنترل مي كند.

Pure-lax حاوي اسيدهاي آمينه است كه باعث توليد و رساندن كامل كلاژن به مو مي شود و در نتيجه باعث بهبود مو در هر شرايطي مي شود.

ترميم موهاي آسيب ديده با كراتين بسيار محبوب است. كراتين پروتئيني است كه در پوست ، مو و ناخن يافت مي شود و به شكل يك ماده مصنوعي Pure-Lax ، كالين بخش كوچكي از 3 آمينو اسيد است كه ساختار مو را تشكيل مي دهند. يكي از م aminoثرترين اسيدهاي آمينه موجود در Pure-Lux سيستئين است كه باعث افزايش مقاومت ، درخشندگي مو و صاف شدن مو مي شود.

درمان موهاي آسيب ديده با روغن زيتون

درمان موهاي آسيب ديده با روغن زيتون

موهاي آسيب ديده را با اولاپلكس ترميم كنيد

يكي از شگفتي هاي قرن در كاهش آسيب رنگ و از بين بردن اولاپلكس. ترميم موهاي آسيب ديده با اولاپلكس باعث افزايش درخشندگي موها مي شود. Olaplex براي كاهش اثرات رنگ آميزي و كوچك شدن فرهنگ ها استفاده مي شود. ممكن است راه هاي زيادي را براي ترميم موهاي آسيب ديده و رنگ شده امتحان كرده باشيد ، اما به نتايج دلخواه نرسيده ايد. من به شما توصيه مي كنم اولاپلكس را امتحان كنيد و از اين روش ترميم موهاي آسيب ديده و رنگ شده سود خواهيد برد.

درمان خانگي موهاي آسيب ديده

اگر به دنبال درمان خانگي موهاي آسيب ديده و خشك هستيد ، بهتر است از داروهاي گياهي استفاده كنيد. زيرا نه تنها نتايج خوبي كسب مي كنيد بلكه نتايج كمتري نيز به دست مي آوريد. يكي از بهترين داروهاي خانگي براي موهاي آسيب ديده ماساژ دادن موها با روغن زيتون است. در ادامه اين درمان هاي خانگي را در نظر خواهيم گرفت.

ترميم با آووكادو

در اينجا نحوه ترميم موهاي آسيب ديده با يك ميوه خوشمزه آورده شده است. آووكادو پخته شده را با تخم مرغ مخلوط كرده و سپس اين درمان خانگي را روي موهاي خيس بماليد. بگذاريد حداقل 20 دقيقه بماند ، سپس موهاي خود را چندين بار بشوييد. اين درمان خانگي را هفته اي يكبار براي موهاي آسيب ديده و ماهي يكبار براي موهاي سالم تكرار كنيد. آووكادو سرشار از ويتامين ها ، اسيدهاي چرب و مواد معدني ضروري است كه موهاي خشك را براق نگه مي دارد.

با كره بريزيد

اگر به فكر ترميم موهاي آسيب ديده هستيد ، اين درمان خانگي را امتحان كنيد: كمي كره به موهاي خشك و نرم خود بدهيد. چند قطره كره به موهاي خشك خود بماليد و سپس موهاي خود را به مدت نيم ساعت بپوشانيد. سپس طبق معمول شامپو بزنيد و كره را از روي موها بشوييد. مي توانيد اين روش را به روش هاي ديگر امتحان كنيد. مي توانيد ابتدا كره را آب كنيد ، بگذاريد سرد شود و چربي را از آن جدا كنيد تا شفاف شود و سپس بقيه مراحل را تكميل كنيد.

درمان موهاي خشك

درمان موهاي خشك

موهاي آسيب ديده را با روغن زيتون درمان كنيد

مي توانيد از روغن زيتون يك روغن شفابخش خانگي تهيه كنيد. نصف فنجان روغن زيتون را گرم كنيد (نپزيد) سپس به موهاي خود بماليد. سر خود را با يك كيسه پلاستيكي بپوشانيد و سر خود را در يك حوله بپيچيد. اجازه دهيد اين داروي خانگي به مدت 45 دقيقه روي پوست سر شما بماند ، سپس پوست سر خود را با شامپو بشوييد. جايگزيني موهاي آسيب ديده با روغن زيتون ، درخشندگي موهاي شما را افزايش مي دهد.

با چاي بشوييد

ممكن است هميشه از چاي براي درمان گلو درد استفاده كرده باشيد ، اما در اينجا نحوه استفاده از آن براي ترميم موهاي آسيب ديده را به شما آموزش مي دهيم: از يك چهارم فنجان چاي دم كرده سرد تا آخرين مرحله بعد از شستشو بعد از شامپو زدن معمولي. خودتان ورزش كنيد. چاي مي تواند رنگ مو را روشن كند. براي شستن موهاي رنگ شده و روشن بايد از چاي بابونه استفاده كنيد. چاي سياه مي تواند موهاي شما را تيره كند. سبزها بايد از چاي سياه براي افزايش درخشندگي و غني سازي رنگ موهاي خود استفاده كنند.

با سركه سيب درخشندگي موهاي خود را بازيابي كنيد

سركه مي تواند جلوه هاي خاصي به موهاي شما بدهد. سركه قلب مو را از بين مي برد و كوتيكول را مي بندد. براي درمان اينگونه موها ، بهتر است يك قاشق چاي خوري سركه سيب را با 10 قطره آب مخلوط كرده و هفته اي يكبار روي موهاي تميز و مرطوب بماليد. از آنجا كه اين مخلوط كاملاً اسيدي است ، نبايد از آن براي ترميم موهاي آسيب ديده در خانه استفاده كنيد.

ماسك تخم مرغ درست كنيد

موهاي نرم خود را با ماسك تخم مرغ تقويت كنيد. نصف فنجان ماست چرب و سه قاشق غذاخوري عسل و يك زرده تخم مرغ را با همزن بزنيد و روي موها و پوست سر خود بماليد. سپس سر خود را با كلاه دوش بپوشانيد و 15 تا 30 دقيقه قبل از شستشو با شامپو بگذاريد.

موهاي خود را با روغن هاي طبيعي جدا كنيد

روغن زيتون ، آووكادو و روغن بادام شيرين موجود در خواربارفروشي همه داروهاي خوبي براي موهاي آسيب ديده هستند. اگر موهاي شما ضخيم و سنگين است ، روغن نارگيل به خوبي مناسب است. كمي روغن طبيعي روي پوست سر خود بماليد تا كل موهاي شما يكدست شود. سر خود را با كلاه حمام و حوله به مدت 30 دقيقه بپوشانيد ، سپس موهاي خود را بشوييد.

روغن جوجوبا را امتحان كنيد

روغن جوجوبا يكي از بهترين روش ها براي ترميم موهاي آسيب ديده در خانه است. روغن جوجوبا مشابه ميزان چربي بدن است ، بنابراين افزودن چند قطره روغن جوجوبا به موها راهي طبيعي براي كنترل ريزش مو است. چند قطره روغن صندل را با چند قطره مخلوط كنيد ، مخلوط را در كف دست خود بريزيد ، سپس روي موهاي خشك خود بماليد. اين يكي از روش هاي حالت دادن به موهاي مجعد و ظريف است.

درمان موهاي آسيب ديده

درمان موهاي آسيب ديده

مرطوب كننده داخلي

غذاهاي غني از اسيدهاي چرب امگا 3 مانند گاما لينولنيك اسيد براي مرطوب نگه داشتن موهاي شما مفيد هستند. يك راه آسان براي افزودن امگا 3 به رژيم غذايي شما خوردن روزانه كپسول هاي حاوي روغن شاهدانه ، روغن گل گاوزبان يا روغن گل پامچال است. بسته به مشخصات روي بسته ، مي توانيد قرص 250 ميلي گرم از هر يك از اين روغن ها را يك تا سه بار در روز مصرف كنيد. اگر مي خواهيد امگا 3 را مستقيماً از هر منبع دريافت كنيد ، بايد غذاهايي مانند ماهي قزل آلا ، ماهي تازه ، صدف ، ماهي هاليبوت ، ماست ، تخم مرغ و نان و خميرهاي غني شده امگا 3 را به رژيم غذايي خود اضافه كنيد.

كلاه بپوشيد

اشعه ماوراء بنفش مي تواند به پوست شما آسيب برساند. اگر موهاي خشك داريد ، تا حد امكان ريزش مو را محدود كنيد. در طول فعاليت هاي روزانه خود از كلاه استفاده كنيد و از قرار گرفتن طولاني مدت در معرض آفتاب خودداري كنيد. اگر موهاي شما قبلاً در معرض اشعه ماوراء بنفش قرار گرفته است ، ماليدن ژل شيشه اي آلوئه تميز به موهاي شما مي تواند به ترميم آسيب كمك كند.

اكنون كه مي دانيد براي ترميم موهاي آسيب ديده چه بايد بكنيد ، روش هاي بالا را امتحان كنيد و در قسمت نظرات ، به ما بگوييد كدام براي شما بهتر است.

منابع:

نويسنده مرجان جزايري اين دفتر زيبايي خود را از ايالت كاليفرنيا دارد

سالم

ديا

مسووليت كليه محتواي سايت بر عهده منابع اصلي بوده و بانك مشاغل اينفوجاب هيچ مسووليتي در قبال محتوا ندارد.

منبع :
روش‌هاي موثر در ترميم و جوانسازي موهاي آسيب ديده و خشك

https://ijmarket.com/blog/روش‌هاي-موثر-در-ترميم-و-جوانسازي-موها/feed/ 0

منبع :https://ijmarket.com
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.