پروازهاي اربعين سامان دهي شود

اخبار و اطلاعات پزشكي ايران را در اين وبگاه دنبال كنيد.

پروازهاي اربعين سامان دهي شود

معاون كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در نامه هاي جداگانه اي به رئيس سازمان هواپيمايي كشوري ، رئيس اداره حج و زيارت ، فرمانده نيروي انتظامي و مدير اجرايي شركت پست ، بر ضرورت افزايش پروازها و گذرنامه هاي پايگاه هوايي تسريع صادرات و صادرات. عباس مقتدايي در گفت وگو با تيتر نيوز ، …

پروازهاي اربعين سامان دهي شود https://titr-news.ir/2021/09/پروازهاي-اربعين-سامان-دهي-شود/ Tue, 21 Sep 2021 19:40:30 0000 حوادث https://titr-news.ir/2021/09/پروازهاي-اربعين-سامان-دهي-شود/ معاون كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در نامه هاي جداگانه اي به رئيس سازمان هواپيمايي كشوري ، رئيس اداره حج و زيارت ، فرمانده نيروي انتظامي و مدير اجرايي شركت پست ، بر ضرورت افزايش پروازها و گذرنامه هاي پايگاه هوايي تسريع صادرات و صادرات. عباس مقتدايي در گفت وگو با تيتر نيوز ، …

معاون كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در نامه هاي جداگانه اي به رئيس سازمان هواپيمايي كشوري ، رئيس اداره حج و زيارت ، فرمانده نيروي انتظامي و مدير اجرايي شركت پست ، بر ضرورت افزايش پروازها و گذرنامه هاي پايگاه هوايي تسريع صادرات و صادرات.

عباس مقتدايي در گفت وگو با تيتر نيوز ، اظهار كرد: طي چند روز گذشته با فرمانده نيروي انتظامي و مديرعامل شركت پست در ارتباط بودم تا در صدور گذرنامه تسريع شود.

وي افزود: امسال انتقادات جدي به نحوه شركت در راهپيمايي هاي اربعين وارد شده است و متأسفانه آنطور كه بايد و احتمالاً عمل نكرده ايم. همچنين به گفته مقامات اداره حج و زيارت ، 60 هزار نفر به طور قطع در ثبت نام ناموفق بوده اند و بر اساس آمار ما ، تا كنون فقط به تعداد محدودي از افراد ويزا صادر شده است و نه همه.

خبرنگار اصفهان خاطرنشان كرد كه سازمان هواپيمايي كشوري نيز در مديريت هزينه و تعداد پروازها كوتاهي كرده است و به گفته كارشناسان ، پروازها در واقع كمتر از ظرفيت اعلام شده است. مردم و علاقه مندان به سفر زيارتي از قطعنامه 60000 قوي فصل الخطاب استفاده كرده و از آن اطاعت كردند ، اما انتظار داشتند حداقل برنامه مناسبي براي اين تعداد اندك تهيه شود.

به گزارش تيتر نيوز ، متن نامه مقتدي به امير مكرمي ، رئيس سازمان هواپيمايي كشور و همچنين رشيديان ، رئيس سازمان حج و زيارت به شرح زير است:

«جناب آقاي مكرمي ، رئيس محترم سازمان هواپيمايي كشوري كشور

جناب آقاي رشيديان ، مدير محترم اداره حج و زيارت

با سلام و احترام

بسياري از علاقه مندان براي شركت در مراسم اربعين حسيني كه ويزا براي آنها صادر شده است ، مي گويند پروازهاي كافي (60 هزار نفر) وجود ندارد و به دليل تاخير طولاني در صدور ويزا ، اكثر پروازها اكنون از ظرفيت كامل برخوردار هستند. پروازها با نرخهاي مصوب به عراق انجام نمي شود.

نظرسنجي دفتر من همچنين نشان مي دهد كه اكثر پروازها در حال حاضر از ظرفيت كامل برخوردارند و تنها تعداد كمي از پروازها با قيمت هاي بسيار بالا فروخته مي شوند. ضروري به نظر مي رسد كه 60 هزار نفر را به عنوان يك موضوع فوري در دستور كار قرار دهيم و اقدام فوري انجام دهيم.

وضعيت كنوني نشان دهنده فقدان برنامه ريزي معتبر و دقيق است. همكاران تلفني مي گويند اگر پرواز براي 60 هزار نفر جمعيت در نظر گرفته شود ، دليل اختلال در اين پرواز چيست؟

پايش فرودگاههاي تهران و استانهاي ديگر نشان دهنده ظرفيت پايين و متناسب با آمار اعلام شده است. تاخير طولاني در صدور رواديد نيز مشكلات زيادي را براي زائران ايجاد كرده است. “ضروري است كه اقدامات لازم بلافاصله توسط سازمان حج و زيارت و سازمان هواپيمايي كشوري انجام شود.”

انتهاي پيام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.