بازاريابي سنتي به انواع استراتژي هايي اشاره دارد كه همه هنگام تبليغ محصولات خود به صورت آنلاين يا آفلاين استفاده مي كنند. بازاريابي آنلاين شامل استفاده از صفحات ، بازاريابي ايميلي ، استراتژي هاي متمركز بر SEO ، پرداخت به ازاي هر كليك و موارد ديگر است. بازاريابي خارجي شامل روزنامه ها ، مجلات ، …
منبع :
بازاريابي از مقايسه توييتر با بازاريابي سنتي استفاده مي كند
بازاريابي از مقايسه توييتر با بازاريابي سنتي استفاده مي كند https://ijmarket.com/blog/بازاريابي-از-مقايسه-توييتر-با-بازاريا/ https://ijmarket.com/blog/بازاريابي-از-مقايسه-توييتر-با-بازاريا/#respond ايجي ماركت Thu, 09 Sep 2021 13:48:44 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/بازاريابي-از-مقايسه-توييتر-با-بازاريا/
بازاريابي سنتي به انواع استراتژي هايي اشاره دارد كه همه هنگام تبليغ محصولات خود به صورت آنلاين يا آفلاين استفاده مي كنند. بازاريابي آنلاين شامل استفاده از صفحات ، بازاريابي ايميلي ، استراتژي هاي متمركز بر SEO ، پرداخت به ازاي هر كليك و موارد ديگر است. بازاريابي خارجي شامل روزنامه ها ، مجلات ، …
منبع :
بازاريابي از مقايسه توييتر با بازاريابي سنتي استفاده مي كند
بازاريابي سنتي به انواع استراتژي هايي اشاره دارد كه همه هنگام تبليغ محصولات خود به صورت آنلاين يا آفلاين استفاده مي كنند. بازاريابي آنلاين شامل استفاده از صفحات ، بازاريابي ايميلي ، استراتژي هاي متمركز بر SEO ، پرداخت به ازاي هر كليك و موارد ديگر است. بازاريابي خارجي شامل روزنامه ها ، مجلات ، تبليغات راديويي يا تلويزيوني است. اينها بخشي از تبليغات رايج و بيش از آن است. سر و صداي جديد از طريق بازاريابي از طريق توييتر ارائه مي شود.
اگر مي خواهيد از توييتر به عنوان يك ابزار بازاريابي استفاده كنيد ، فقط بايد با ايجاد يك حساب كاربري شروع كنيد. ايجاد رايگان است و فقط آدرس ايميل براي شما لازم است. البته مي توانيد با تزئين وب سايت خود وارد جزئيات مربوط به خود شويد. يك نكته بديهي اين است كه شما هيچ گونه اطلاعات شخصي را ارائه نخواهيد كرد ، بلكه اطلاعات مربوط به شركتي كه مالك آن هستيد يا محصولاتي كه ارائه مي دهيد را ارائه نخواهيد كرد.
پس از بازيابي حساب ، اتصال را شروع مي كنيد. اين يكي از مهمترين بخشهاي كل فرآيند بازاريابي است. شما بايد افرادي را پيدا كنيد كه علاقه مند به خريد آنچه شما ارائه مي دهيد ، باشند. سپس بايد آنها را دنبال كنيد ، با آنها صحبت كنيد و در ارتباط باشيد. با گذشت زمان ، آنها همچنين به حساب شما نگاه مي كنند و شما را دنبال مي كنند.
آنچه من قبلاً متوجه آن شده ام اين است كه شما توييتر را مبنايي براي گسترش بازاريابي خود نداريد. شما بايد يك نام تجاري در دنياي واقعي ايجاد كنيد و سپس به توييتر گسترش دهيد. اين يك فرايند دو مرحله اي است و شما نمي توانيد بازاريابي توييتر را بدون اصول اوليه انجام دهيد.
اگر ساختار بازار خود را بيشتر مقايسه كنيد ، مي بينيد كه واقعاً چه اهميتي دارد-در يك بازار سنتي ، همه مشتريان شما جدا هستند و مطمئناً جامعه اي ايجاد نمي كنند. اين يك معايب واقعي است زيرا نزديك شدن به همه دشوارتر است.
در توييتر ، همه متصل هستند. اين امر مشتريان شما را محدود نگه مي دارد و دسترسي آسان تر ، ارتقاء و حداقل سرمايه گذاري در اختيار شما قرار مي گيرد.
آخرين جنبه اي كه اين دو را متمايز مي كند ، ترتيب رشد است. در حالي كه بازاريابي سنتي فروش را افزايش مي دهد ، توييتر فروش بيشتري را ارائه مي دهد. با تبليغات منظم خود ، تا آنجا كه مي توانيد مستقيماً با افراد صحبت كنيد ، تماس مي گيريد. در توييتر ، پيروان شما نيز در مورد محصول شما خواهند شنيد و شما را از اين روند خارج مي كند.
راز بازاريابي از طريق توييتر اين است كه اين دو روش را با هم تركيب كنيد و از آنچه مي توانند ارائه دهند استفاده كنيد و جاهايي را كه نيستند جبران كنيد. با صبر و حوصله و زمان مي توانيد به نتايج برجسته اي در بازاريابي توييتري دست يابيد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه زمان لازم را صرف ارتباط با ساير كاربران كنيد.
منبع :
بازاريابي از مقايسه توييتر با بازاريابي سنتي استفاده مي كند
- یکشنبه ۲۸ شهریور ۰۰ ۰۷:۴۸
- ۱۲ بازديد
- ۰ نظر