راهنماي شما در مورد نحوه استفاده بيشتر از بازاريابي ويديويي خود

اخبار و اطلاعات پزشكي ايران را در اين وبگاه دنبال كنيد.

راهنماي شما در مورد نحوه استفاده بيشتر از بازاريابي ويديويي خود

روندها و نكات بازاريابي محتواي ويديويي در چند سال گذشته ، ما شاهد افزايش چشمگير محتواي ويدئوهاي آنلاين هستيم و هيچ نشانه اي از كاهش سرعت وجود ندارد. اگر واقعاً مي خواهيد براي بهبود حافظه و افزايش مخاطبين به مخاطبان خود دسترسي پيدا كنيد ، از ايجاد يك وب سايت تا ارسال يك عكس كوتاه …

منبع :
راهنماي شما در مورد نحوه استفاده بيشتر از بازاريابي ويديويي خود

راهنماي شما در مورد نحوه استفاده بيشتر از بازاريابي ويديويي خود https://ijmarket.com/blog/راهنماي-شما-در-مورد-نحوه-استفاده-بيشتر/ https://ijmarket.com/blog/راهنماي-شما-در-مورد-نحوه-استفاده-بيشتر/#respond ايجي ماركت Thu, 05 Aug 2021 22:12:02 0000 بازاريابي https://ijmarket.com/blog/راهنماي-شما-در-مورد-نحوه-استفاده-بيشتر/

روندها و نكات بازاريابي محتواي ويديويي در چند سال گذشته ، ما شاهد افزايش چشمگير محتواي ويدئوهاي آنلاين هستيم و هيچ نشانه اي از كاهش سرعت وجود ندارد. اگر واقعاً مي خواهيد براي بهبود حافظه و افزايش مخاطبين به مخاطبان خود دسترسي پيدا كنيد ، از ايجاد يك وب سايت تا ارسال يك عكس كوتاه …

منبع :
راهنماي شما در مورد نحوه استفاده بيشتر از بازاريابي ويديويي خود

روندها و نكات بازاريابي محتواي ويديويي

در چند سال گذشته ، ما شاهد افزايش چشمگير محتواي ويدئوهاي آنلاين هستيم و هيچ نشانه اي از كاهش سرعت وجود ندارد.

اگر واقعاً مي خواهيد براي بهبود حافظه و افزايش مخاطبين به مخاطبان خود دسترسي پيدا كنيد ، از ايجاد يك وب سايت تا ارسال يك عكس كوتاه به يك ايميل ، يك استراتژي بازاريابي ويديويي ضروري است.

به گفته Wyzowl ، شركتي كه انيميشن هاي متحرك ايجاد مي كند ، 83 of از خرده فروشان مي گويند كه اين ويديو به آنها در توليد سرفصل كمك مي كند و 87 say مي گويند باعث افزايش ترافيك در بازار شده است. اين وب سايت او است.

مزاياي ديگر عبارتند از:

  • اين براي SEO خوب است. اگر محتواي شما بازديد و اشتراك گذاري داشته باشد ، رتبه بندي جستجوي Google شما مي تواند بهبود يابد.
  • زمان بردن. ايجاد يك كليپ كوتاه اما جذاب بيشتر از نوشتن مقاله يا وبلاگ طول نمي كشد.
  • ارزشش را دارد. ايجاد يك كليپ كوتاه در مقايسه با آن مي تواند گرانتر باشد. توليد آگهي يا وبلاگ
  • جلب توجه مي كند. ممكن است مردم از كلمه نوشته شده استفاده كنند ، اما اكثر آنها حداقل يك تصوير جالب جالب ارائه مي دهند.

با شروع سال 2020 ، در اينجا سه ​​روند بازاريابي محتواي ويديويي وجود دارد كه مي توانيد انتظار داشته باشيد به جلو حركت كنيد.

  • فيلم عمودي. زمان آن فرا رسيده است كه همه اين يادداشت را ببينند كه بهتر است يك فيلم افقي بسازيد ، فيلم عمودي فرا رسيده است! اين امر به اين دليل است كه مصرف كنندگان به دنبال چيزهاي زيادي در تلفن هاي بلند هستند.
  • اينستاگرام و اسنپ چت اولين كساني بودند كه از ويديوهاي مستقل در Stories استفاده كردند و تلويزيون اينستاگرام (IGTV) در رتبه بعدي قرار گرفت.

    حتي Netflix از ويديوهاي بازاريابي ديجيتال با كيفيت بالا براي نمايش پيش نمايش استفاده مي كند.

  • پخش زنده. اين به آنچه ضبط و ارسال مي شود در زمان واقعي اشاره دارد. مردم احساس مي كنند كه مستقيم و صادقانه صحبت مي كنند و پخش مستقيم نيز روشي ارزان براي ايجاد مخاطبين است.
  • ما بيشتر و بيشتر سيستم عامل هاي اجتماعي را مشاهده كرده ايم كه اين برنامه را اجرا مي كنند ، از جمله Instagram Live ، Facebook Live ، Twitter Live و LinkedIn براي چند نفر منتخب.

  • خريد در فيلم. تا كنون به نظر مي رسد خرده فروشان پوشاك از اين استراتژي استفاده مي كنند. نحوه كار: كاربران مي توانند روي ستوني روي صفحه (مثلاً دامن روي مدل) كليك كرده و براي خريد كالا به پيوند هدايت شوند.
  • يك نظرسنجي اخير توسط Brightcove نشان داد كه 23 of از مشتريان عمومي و 30 of از Millennials پيوندي مي خواهند كه به آنها امكان خريد مستقيم محصولات را بدهد.

    اكنون كه ايده اي درباره آنچه در سال 2020 محبوب خواهد شد داريد ، در اينجا چند روش براي وارد كردن آن به كمپين امسال خود آورده شده است.

  • از صفحات خود استفاده كنيد.
  • مطالعه اي توسط شركت فناوري بازاريابي Eyeview نشان داد كه فيلم ها در صفحات فرود مي توانند تبديل ها را تا 86 درصد افزايش دهند. يك راه خوب براي افزايش رتبه بندي جستجو ، زيرا الگوريتم گوگل هميشه وب سايت هايي با اين نوع محتوا را رتبه بندي مي كند.

    مزاياي ديگر: مي تواند منجر به اشتراك اجتماعي بيشتر ، ايجاد اعتماد و انگيزه و كاهش ميزان تشديد شود.

    Shopify يك مونتاژ نام تجاري الهام بخش ايجاد كرده است كه در وب سايت آنها قرار دارد. اين توضيح مي دهد كه آنها چه كار مي كنند ، مشتريان مختلف را برجسته مي كند و نشان مي دهد كه آنها در حال حاضر از يك ميليون شركت پشتيباني مي كنند.

  • وبلاگ ها و مقالات.
  • آيا مي دانيد كه پست وبلاگ مي تواند به اندازه يك صفحه فرود ارزش داشته باشد؟ به جاي فيلم نوشتن پست هاي خود (يا انجام هر دو) ، به فيلمبرداري فكر كنيد و به راحتي عدم كفايت اين اطلاعات را براي بازديدكنندگان بيشتر افزايش داده ايد.

    Moz ، كه از مرجع سئو محسوب مي شود ، دريافت كه نمايش كليپ هاي حاوي تصاوير وبلاگ و مقالات 3 برابر افزايش يافته است.

    يكي از مشتريان ما ، موسسه بازيابي مالي ، از آن در يك وبلاگ براي بيان داستان استفاده مي كند.

  • ايميل ها و خبرنامه ها.
  • فيلم هاي بازاريابي ديجيتالي كه ايجاد مي كنيد به اهداف و مقاصد شما بستگي دارد. به عنوان مثال ، آيا محصول جديد ، رويداد يا آموزشي را اعلام مي كنيد كه مي خواهيد مردم در آن ثبت نام كنند؟

    همچنين مي توانيد از ايميل براي ارائه عكس هاي طولاني تر در وب سايت خود به افراد استفاده كنيد. وقتي تصميم گرفتيد كه قرار است چه كاري انجام دهيد ، مي توانيد عكاسي را شروع كنيد.

    مواردي كه بايد به آن توجه كنيد: بيش از 30 سرويس گيرنده اصلي ايميل از جمله Microsoft Outlook ، Gmail ، Yahoo Mail و Apple Mail وجود دارد. برخي از آنها از الزام استفاده از كليپ ها در ايميل پشتيباني نمي كنند.

    بسياري از سرويس هاي رايانامه رايانامه مانند AWeber و MailChimp با ضبط و پيوند دادن تصوير به محتواي اصلي ، به اشتراك گذاري هر ويدئويي كه داريد آسان مي كنند.

    به اين ترتيب ، كاربران مي توانند به سادگي تصوير را در ايميل كليك كرده و به كليپ شما مراجعه كنند. مي خواهيد بيشتر بياموزيد؟ خبرنامه هاي ايميلي كه ارائه مي دهيم را بررسي كنيد.

  • بسترهاي رسانه هاي اجتماعي
  • يك استراتژي قوي براي رسانه هاي اجتماعي مورد نياز است و شما فقط بايد به فيدهاي فيس بوك ، توييتر ، اينستاگرام يا LinkedIn خود (و البته YouTube و Pinterest) نگاه كنيد تا ببينيد كه چقدر ويدئو نقش مهمي براي تجارت شما دارد.

    برخي از ويژگي هايي كه مي توانيد براي رسانه هاي اجتماعي عكاسي كنيد عبارتند از:

    • دستورالعمل نحوه انجام

    • پرسش و پاسخ

    • چشم اندازي در پشت صحنه

    • مناسبت ها

    • گفتگو

    • صندوق پستي (اگر محصول فيزيكي داريد)

    مهم است كه به خاطر داشته باشيد كه هر بستر رسانه هاي اجتماعي قوانين مربوط به طول عمر ويدئوهاي ديجيتال را دارد. در اينجا يك نكته سريع وجود دارد:

    • فيس بوك حداكثر 240 دقيقه به شما اجازه مي دهد (اگرچه ممكن است مايل به استفاده از آن زمان نباشيد) ،

    • توييتر 2 دقيقه و 20 ثانيه به شما فرصت مي دهد.

    • اينستاگرام به عنوان يك پست به شما يك دقيقه ، 15 ثانيه به عنوان استوري و 1 ساعت به صورت زنده به صورت ويديويي يا IGTV به شما زمان مي دهد.

    • لينكدين 10 دقيقه محدوديت دارد.

    • اسنپ ​​چت 10 ثانيه زمان مي دهد.

    مطمئن شويد كه ويدئوهاي شما براي بسترهاي رسانه هاي اجتماعي به روز شده اند. به عنوان مثال ، بينندگان در اينستاگرام انتظار چيزي متفاوت از توييتر دارند.

    ما نمي توانيم هر استراتژي محتواي ويدئويي يا بازاريابي موجود را پوشش دهيم ، اما اميدوارم ايده اي در مورد نحوه استفاده از اين ابزار ارزشمند در سال 2020 به شما داده باشم.

    به ياد داشته باشيد: هر آنچه را كه ايجاد كنيد يا بفروشيد فقط يك موضوع روايت است. وقت آن رسيده كه دقيق ترين و جالب ترين داستان هايي را كه مي توانيد در مورد محصول يا خدمات خود بيان كنيد!

    و اگر كسب و كار شما در بازاريابي رسانه هاي اجتماعي به كمك نياز دارد ، بهتر است يك ارائه دهنده خدمات ماهر پيدا كنيد كه تفاوت هاي ظريف كانال هاي اجتماعي مختلف را درك كند و براي هر كدام بهتر كار كند.

    منبع :
    راهنماي شما در مورد نحوه استفاده بيشتر از بازاريابي ويديويي خود

    https://ijmarket.com/blog/راهنماي-شما-در-مورد-نحوه-استفاده-بيشتر/feed/ 0

    منبع :https://ijmarket.com
    تا كنون نظري ثبت نشده است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.