تيتر نيوز / قزوين در پايان ششمين جشنواره ملي دوساله خوشنويسي ايران ، از برگزيدگان اين جشنواره تقدير شد. به گزارش تيتر نيوز ، دوره شش ساله دو ماهه خوشنويسي ايران در تاريخ 27 اكتبر به پايان رسيد و برگزيدگان اين جشنواره ملي به شرح زير معرفي شدند: در رده نوستالژيك مصطفي عابديني از قزوين …
معرفي برگزيدگان ششمين دوره دوسالانه خوشنويسي ايران https://titr-news.ir/2021/10/معرفي-برگزيدگان-ششمين-دوره-دوسالانه-خ/ Mon, 18 Oct 2021 19:07:09 0000 فرهنگ و هنر https://titr-news.ir/2021/10/معرفي-برگزيدگان-ششمين-دوره-دوسالانه-خ/ تيتر نيوز / قزوين در پايان ششمين جشنواره ملي دوساله خوشنويسي ايران ، از برگزيدگان اين جشنواره تقدير شد. به گزارش تيتر نيوز ، دوره شش ساله دو ماهه خوشنويسي ايران در تاريخ 27 اكتبر به پايان رسيد و برگزيدگان اين جشنواره ملي به شرح زير معرفي شدند: در رده نوستالژيك مصطفي عابديني از قزوين …
تيتر نيوز / قزوين در پايان ششمين جشنواره ملي دوساله خوشنويسي ايران ، از برگزيدگان اين جشنواره تقدير شد.
به گزارش تيتر نيوز ، دوره شش ساله دو ماهه خوشنويسي ايران در تاريخ 27 اكتبر به پايان رسيد و برگزيدگان اين جشنواره ملي به شرح زير معرفي شدند:
در رده نوستالژيك مصطفي عابديني از قزوين ، محمد جواد شكوهي فرد از البرز و حميد فوقي از قم به ترتيب مقام هاي اول تا سوم ، عليزا متليبي از مازندران ، سيد پيمان سادات نژاد از علم و كردستان را كسب كردند. علي حسيني ، ابراهيم دلاوران از خوزستان تا ايلام ، از حميد احمدي از تهران ، هادي آگاهي از البرز ، رسول آقامري از اصفهان و صبير ميكائيلي از كردستان تجليل شد.
فاطمه مقيمي از خراسان رضوي ، شيرين كرمي از تهران در رده بانوان و نيما حسن پور از مازندران در رده جوانان نستاليك نيز مورد تقدير قرار گرفتند.
محمود رحيمي احد از تهران ، حميدرضا خداكرامي از بوشهر و محمد اندرز از بوشهر نيز يك تا سه مقام نستعليق را كسب كردند.
مريم ذوالقدر از قزوين ، حافظ رنجبر از كردستان ، امير دانش مراغي از آذربايجان شرقي ، مجتبي محمد عليپور از البرز ، مهدي منصوري از علم و از تهران در بخش بانوان شهربانو نجفي ، فاطمه كاظمي قزوين. و در سمت جوانان ، ميثم صدري از تهران مورد تقدير قرار گرفت.
در دور سوم مجيد داستاني از قم ، علي احسانپور از مشهد و علي سلطاني از همدان مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند. احمد خوانساري از قم ، احسان كاظمي از تهران ، رحيم خليلي از خراسان رضوي و طيبه رمضاني از تهران در اين رشته تجليل شدند.
مجيد سعيد كافي از استان سمنان و محمد نعيم جوادي از قم ، سحر فريد از استان قم نيز مقام اول و سوم را در دسته روايت كسب كردند و در رده بانوان نيز زهرا از البرز تا شيرازپور مورد تقدير قرار گرفت.
در رشته خوشنويسي به شمس الدين مرادي از تهران ، فاطمه حسني از سمنان و مهدي زماني از البرز و ليلا موسوي از تهران ، هادي هنردوست از حميدان و مهسا داوچي از خراسان رضوي جوايزي اهدا شد.
به گزارش تيتر نيوز ، در اين دوره از جشنواره هزار و 141 اثر به دبيرخانه ارسال شده است كه در اين مدت دو ساله تاخير دارد.
پس از بررسي اين آثار توسط كميته انتخاب ، 250 اثر آن را به مرحله رقابت رساندند كه در دسته هاي حلق آويز ، شكسته ، سوم ، كپي و خوشنويسي به رقابت پرداختند.
در چارچوب اين نمايشگاه ، 200 اثر منتخب از 13 تا 15 آنلاين در مقبره تاريخي علي قاپو و گالري بانو در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين به نمايش عمومي در مي آيد.
ششمين نمايشگاه رقابتي دو ساله رقابتي در ابتداي خيابان سپه در مجموعه خانواده صفوي برگزار مي شود. )
انتهاي پيام
- سه شنبه ۲۷ مهر ۰۰ ۰۳:۰۹
- ۱۱ بازديد
- ۱ نظر
آموزش خوش خطی انگلیسی
مرحله اول- تجزیه و تحلیل
روز اول: دلیل تمایلتان به بهتر شدن دستخطتان را پیدا کنید
همه ما به دلایل متفاوت و مخصوصی دلمان می خواهد دستخطمان بهتر شود. شاید شما به خاطر زیبایی آن بخواهید دستخط بهتری داشته باشید و شاید هم دلتان یک چالش خلاقانه و جدید می خواهد. بعضی ها هم ممکن است به خاطر شغلشان بخواهند دستخط بهتری داشته باشند. مثلا اگر پست مدیریتی دارند، دستخط خوب به آنها اعتماد به نفس و احساس اقتدار بیشتری می دهد.
فرقی نمی کند دلیل شما برای یادگیری خط خوش انگلیسی چه باشد؛ در هر صورت وقتی بفهمید دقیقا به چه علتی می خواهید دستخطتان بهتر شود می توانید دقیق تر و مصمم تر به هدف خود برسید.آموزش خوشنویسی انگلیسی با خودکار
روز دوم: به دست خط خودتان نگاه کنید
بهبود دستخط انگلیسی شما در وهله اول با دستخط فعلی شما شروع می شود. هر موضوعی که دلتان می خواهد انتخاب کنید و چند سطری روی کاغذ درباره آن بنویسید. سعی کنید یک پاراگراف درباره این موضوع بنویسید. لازم نیست نوشته تان خیلی عالی و پرفکت باشد، این فقط یک نمونه از دستخط فعلی شماست. بعد از اتمام کار، به دستخطتان نگاه کنید و به عنوان نقطه شروع آن را تجزیه و تحلیل کنید.